Baby seal

17 juni 2015 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Grote ogen hoor

Baby seal

Deze foto werd gemaakt op 17 juni 2015 in Kaikoura, Nieuw-Zeeland met een Canon Ixus 155.

1. Tante Mariëtte:
    22 juni 2015
    Hoi lieve Rebecca, Wat een fantastisch verhaal. Ik ben ook zo nieuwsgierig geweest om via You Tube een reisverhaal te volgen t.a.v. de overtocht van Wellington, naar Blenheim. En dan lees ik nu je verslag en je avontuurlijke auto tocht, met een vriendin van je om een voetbal wedstrijd te zien, prachtig zeg. Ja dan schieten er woorden te kort om al die kleine baby seal's te zien. Leuk is het om je verhaal te hebben kunnen lezen en wat een prachtig land en vriendelijke mensen. Heerlijk dat je er zo thuis kunt voelen en dat het zo veilig en vertrouwd aanvoelt. Rebecca een hele fijne voortzetting van je reis.
    Veel liefs van Tante Mariëtte en Larissa, zij heeft zojuist de foto's ook gezien van de baby seal's
  2. Oom Frenk van der Zee:
    23 juni 2015
    Hey Rebecca, leuk om weer wat van je avonturen te lezen en foto's te bekijken. Nog leuker dat je daar vriendinnen hebt. En super de trips die je maakt! Veel plezier en graag tot de volgende story ............. Groet, Frenk.