laatste dag in Holland

26 maart 2015

Het is mooi weer, het zonnetje schijnt af en toe, heerlijk weer om voor de laatste keer met Sara (hond) te wandelen. Vandaag mijn laatste dag in Holland voordat ik vertrek en wat moet ik nog veel doen. Los daarvan heb is afgelopen zaterdag echt een super leuk afscheidsfeest gehad. In de middag eerst de familie en in de avond vrienden en hele fijne collega's. Maar nu vandaag tas inpakken, papieren uitprinten zoals vliegticket, visum en nog veel meer. Wat nog meer??? Heel veel, maar het gaat helemaal goed komen. Vanavond Eten koken en vanavond met zijn allen een spelletje doen. Dan voor de laatste keer ik mijn eigen bedje en morgen optijd opstaan en dan begint de reis echt en gaat mijn droom in vervulling.

1. Alie Zantingh:
    26 maart 2015
    Ja, inderdaad laatste dagje in Holland. Heb je vader vanmorgen er nog over gehoord op radio 2. Geniet ervan vandaag en nu hup die tas ook inpakken!!
  2. Bertha:
    26 maart 2015
    Nou Rebecca, het wordt nu spannend, vliegen naar een ander cultuur en een andere taal. Maar ik zie je daar wel op je plaats. Dit wou je al zo lang. Ik wens je een goede reis toe. Laat het heerlijk over je heen komen!! Liefs Youp & Syb. We gaan je volgen!x
  3. Wilma en Bert:
    26 maart 2015
    Succes met de laatste dingen en een heel goede reis gewenst van ons allemaal.
  4. Herwin:
    27 maart 2015
    Hey Rebecca ,een goeie reis veel succes en vooral plezier in NZ
  5. Tante Mariëtte:
    1 april 2015
    Dag lieve Rebecca,

Ja je staat voor een grote stap. Nu je wilt het al zolang en heb je zo goed voorbereidt, het gaat je allemaal lukken. Veel liefs tante Mariëtte